Місія бібліотеки - забезпечення якісним обслуговуванням громади міста

вівторок, 30 серпня 2022 р.

Арт-терапевтичне заняття «Цілющі сили мого літа»

        

       Ось і закінчується літо, закінчуються канікули…  Яким же було це літо для дітлахів, чим запам’яталося?

       З  цього питання почалося останнє літнє арт-терапевтичне заняття з психологом  Ольгою Літвіновою, яке  пройшло 29 серпня  у філії № 5 КМПБ  у рамках проєкту «Спільно. Точка зустрічі».

       Відповіді дітей були різними, всі згадували сумні події  цього літа – «це літо найгірше, бо почалася війна», «у мене пропав домашній улюбленець, і від цього мені сумно», «у мене бабуся в окупації, і я хвилююся за неї»…

       Але незважаючи ні на що, життя продовжується, і, безумовно, були у кожного події, про які приємно згадувати – купання у річці та басейні, поїздки на дачу та багато, багато іншого.

        Діти розповідали про свої методи подолання стресу та болю. 

  За допомогою вправи «Безлюдний острів» учасники заняття  навчилися брати відповідальність на себе, і водночас жити в колективі, виручати один одного. За допомогою яскравих карток створили фото колаж плем’я.

 

      
А потім  на великому аркуші паперу  за допомогою фарб  зобразили яскраву, патріотичну картину свого літа.

        А наприкінці заняття  дітлахи потрапили у особливу, загадкову атмосферу планетарію, який працює у бібліотеці. Там кожен  вибрав собі у подарунок  м’яку іграшку, яка слугуватиме  помічником, захисником та другом!

 

Немає коментарів:

Дописати коментар